wtorek, 24 kwietnia 2012

foszki

nie wiem czemu, ale mam całkiem ciekawy humor :D
 po roku czasu, kiedy to dopiero rozładował mi się ipad musiałam nieco odświeżyć bibliotekę z muzyką i przy okazji wpadłam na świetnie kawałki. Nie wiem czemu, ale gdy natrafiłam na nową piosenkę The Wanted to od razu się uśmiechnęłam :D mam sentyment do tych chłopaków, nie ma co :)
Po humanistycznym jakoś czuję się jako-tako. Niby powinna to być część, która byłaby dla mnie dobrym początkiem, a właściwie nie wiem jak to wyszło.. Jutro dopiero zaczną się schody, bleee
Siedząc tak na hali, mając zaledwie 5 minut na relax przewinęły mi się przez głowę wszystkie sytuacje, które miały tam miejsce. MIlion cudownych sks-ów, tyle przedstawień, zawody i wfy, latanie z aparatem w trakcie wigilii klasowej :)
Ciekawa jestem, czy liceum przeniesie mi tyle wspaniałych wspomnień co gimnazjum. Nie mam pojęcia jak uda mi się pożegnać z tymi ludźmi, cudownymi ludźmi. jeeeju

fajnie się czuje czytając ,,te'' wszystkie słowa. nie ma co, szczęście czasem do mnie jednak zagląda :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz